onsdag 26 september 2012

Då var det slut

Detta kommer att bli den sista bloggen för i år. I alla fall ifrån mig. Vi är nog alla överens om att denna sommar inte kommer att gå till historien på något sätt, den var inte varmast men den var inte heller kallast eller blötast. Det jag kort och gott kan säga om sommaren 2012 var att den aldrig riktigt kom igång.

Eftersom detta är den sista bloggen från mig i år så tänkte jag att det vore passande att presentera resten av staben som jobbat i parken i år.

I rabatterna låg: Kerstin, Inger och Birgitta(jag)
På gräsklipparna satt: Bosse och Lachen
För det mesta på kontoret: vår trädgårdsmästare Magnus
Vår holländare: Toon
Praktikanter: Stefan och Lena
I cafeét och butiken: Kamilla med personal.
VD: Reine.
Nu slutar vi för säsongen och lämnar Magnus att ta hand om det som inte blev gjort:
Kratta löv
bädda in rosor
kantskära
röja med röjsåg
rita rabatter
Med mera

Till sist vill jag tacka alla mina läsare och besökare och kollegor för den här säsongen.
Hoppas vi ses igen.
Tack för mig.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar